Annons:
Etikettkritik-medel
Läst 370 ggr
OlleA
10/30/17, 5:30 PM

(M) Kvällsvy

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Strax efter att jag av en slump träffade vår trevliga Sajtvärd igår, tog jag den här vyn från en höjd med en väderkvarn. Egentligen hade jag knappast tid att fotografera, men min lilla Panasonic Lumix låg ju i väskan för säkerhets skull.

Annons:
JMW
10/30/17, 5:40 PM
#1

Så vackert!

Carmarino
10/30/17, 7:12 PM
#2

Fin solnedgång.

Vilken Panasonic Lumix är det du har? Själv har jag DMC-TZ70. 🙂


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

OlleA
10/30/17, 8:55 PM
#3

Tack JMW och Carmarino! Jag har en DMC-FZ300, som jag är mycket nöjd med. Den är förstås inte fullt så vass som min stora Canon EOS 6D (som jag tar de flesta bilderna på Djurfoto med) men alldeles tillräckligt för att få bra bilder i sammanhang där man inte kan ha en stor "kanon" med sig. Till exempel på diverse resor och evenemang, eller som nu när jag cyklar runt i Ödsmål och säljer mina fotoalmanackor.

Olle

Moalinn
10/30/17, 10:27 PM
#4

Haha, mitt i söndagslooken med mjukiskläder och köttfärsen i handen 😃 Men trevligt att råkas! Fin bild också, det är väldigt fint här faktiskt :)

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Carmarino
10/31/17, 6:31 AM
#5

Förstår att du är nöjd med den. Det verkar vara en riktigt bra kamera. Min är ju rätt mycket mindre, men jag ville ha en kamera som lätt gick ner i fickan, för annars glömmer jag att ta den med mig. Det är ju som de säger "den bästa kameran är den man har med sig". 🙂


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Upp till toppen
Annons: