Annons:
Etikettnaturfoto-ifokus
Läst 716 ggr
Moalinn
2016-06-05 23:50

Dålig aktivitet

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har haft fullt upp med flytt, resor och en massa annat att sajten har fått komma i andra hand. I och med att jag inte har någon Medarbetare som kunnat hjälpa mig hålla liv i sajten har vi nu hamnat väldigt lågt i indexen och jag känner en ganska stor tyngd av det här. Jag vet med mig själv att hela juni kommer vara fullproppad och jag kommer inte varken kunna eller vilja sitta vid datorn varje dag. Ska såklart försöka göra tidsinställt så det kommer ut något några gånger i veckan iallafall, men om det finns någon som kan tänka sig hjälpa till lite - antingen som Medarbetare, artikelförfattare eller om det bara finns någon som har lite tips och idéer på diskussionsämnen och trådar tar jag tacksamt emot hjälpen. 🙂 Skickar med en bild från min senaste resa, ett träd i en park någonstans i London. Någon kanske till och med kan ge trädet ett namn? 😃

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Annons:
OlleA
2016-06-06 23:35
#1

En platan (Platanus acerifolia) ser det ut som. Det är ett vanligt träd i städer och parker från Danmark och söderut i Europa. Barken är karakteristisk med sina flagor, bladen ser ut som lönnlöv och frukterna är små taggiga bollar. För övrigt är det nog inte bara du som har det fullproppat nu, för sommaren brukar vara en intensiv tid för många även om man kanske borde ta det lugnt och ha semester. Men då lockar kanske stranden mer än datorn? Inget fel i det, för man måste ju få leva i verkligheten bortom skärmarna också.

Olle

Moalinn
2016-06-11 00:07
#2

Ja, jag tyckte de såg ut som lönn först innan jag såg frukterna. De var riktigt fina iallafall, såg någon som var riktigt stor och hade tjocka, krokiga grenar. För en fotograf som älskar linjer är det rena julafton 😃

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Upp till toppen
Annons: