Säljer ni bilder?
Säljer ni era naturbilder? Till företag eller privatpersoner (eller både och)? Ni kanske rent av har ett eget företag? Berätta!
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
Japp, om någon vill köpa 😃 Har sålt via pichit.me förut.
Inte mer än att jag just nu cyklar runt till vartenda hus i hela Ödsmål och säljer en almanacka med mina bilder, "Vilda djur i Ödsmål 2016". 🙂
Olle
Säljer om någon vill köpa men annars inte. Vill dock börja sälja, men har velat det i 4 år nu så kan lika gärna vänta några år till!
#1 Vad är pichit? Hur fungerar det? 😃
#2 Blir inte det väldigt många hus om du ska besöka vartenda ett? Ödsmål är kanske inte så stort, men mycket cyklande 😃
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
"Vartenda hus i hela Ödsmål" kanske är lite överdrivet, men inte så mycket! 😉 Hur som helst har jag ett lager kvar som jag måste bli av med före jul. Ibland säljer jag förstås almanackorna på marknader också. I lördags var det julmarknad i Spekeröds bygdegård, där de gick ganska bra att sälja. På lördag 28/11 hoppas jag hinna med både en julmarknad i Kållekärr på Tjörn och en i Ucklums missionskyrka. Lördagen därefter har Naturskyddsföreningen sin julmarknad på Stenungs torg på förmiddagen, och på eftermiddagen är det julmarknad i Kopperskyrkan. Kanske kan jag också ta med almanackorna till Naturhistoriska museet i Göteborg när biologiska föreningen har sin "jul-fest-i-val" 6/12. Det gäller att ligga i, och jag tar förstås med almanackorna på alla föreningsaktiviteter och liknande som jag åker på. I kväll är det möte med Uddevalla akvarieförening, på tisdag med Trädgårdsamatörerna i Göteborg, den 4/12 har Ödsmåls hembygdsförening en grötafton…
Olle