Naturfoto iFokus

Naturfoto

Etikettnaturfoto-ifokus
Läst 1260 ggr
Moalinn
0

Önsketråd

Finns det något du saknar på sajten?

Artiklar, kategorier, tävlingar eller kanske något annat? Skriv gärna ner förslag på förbättringar och ändringar så ska jag göra allt jag kan för att få era önskningar att slå in! 😃

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

OlleA
0

Som jag skrev i en annan tråd, en kategori för vilda djur och fåglar. Bland länkarna kan gärna min favoritsida www.naturfotoforum.se vara med. 🙂

Olle

Moalinn
0

Har inte tänkt på den, men nu finns kategorin med! Länken kan jag också lägga in :)

Tack för hjälpen!

Medarbetare på Djurfoto

Moalinn
0

Puttar upp tråden ifall ni har några önskemål! :)

Medarbetare på Djurfoto

LinaK
0

Fler tematrådar tycker jag, så roligt att se andras bilder 🙂

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Moalinn
0

Det är fritt fram att skapa egna tematrådar! Jag ska försöka komma på lite fler också 🙂

Medarbetare på Djurfoto

[AnimalLover1]
0

Kanske artiklar på vilka "tekniker" man kan använda sig av när man t.ex fotar blommor eller nåt annat i naturen :)

Moalinn
0

#6 Missat ditt svar tror jag! Hur tänker du när du säger tekniker? Tänker du saker man bör tänka på, till exempel komposition, inställningar och lite sånt (ungefär en sån artikel som "fotografera solnedgång") eller tänker du något helt annat? :)

Jag är nämligen helt tom på idéer och tankar så all hjälp är mycket uppskattat!

Medarbetare på Djurfoto

[AnimalLover1]
0

#7 Ja typ :) Vilka inställningar man ska ha osv.

Moalinn
0

Knuffar tråden litegrann! Ni får gärna säga om ni har några önskemål eller om det finns något speciellt ni vill läsa/veta mer om. Vi är öppna för förslag även om det är finns lite idéer på artiklar som går i samma stuk som fotografera solnedgång, lite som AnimalLover1 önskade!🙂

Medarbetare på Djurfoto

Moalinn
0

Puttar även upp denna tråd då jag står här helt själv (min Medarbetare är tyvärr inte aktiv på sajten alls) och har inga idéer. Jag ska försöka avsluta påbörjad artikel om macrofotografering iallafall! Skulle en artikel om hur jag redigerar en bild i lightroom och photoshop vara intressant? Har lite "kunskaper" eller "knep" med mig från gymnasiet som jag använder mig av.

Men finns det något annat ni önskar? :)

Medarbetare på Djurfoto

måsma
1

Redigering hade varit en väldigt bra tråd tror jag, tips och tricks i detta är alltid bra. För mig blir det lätt att jag alltid gör samma sak, cet jag kan vilket är att förbättra kontraster och färger lite.

JazzBass
0

Hej Moalinn,

För ett par år sedan gjorde jag en powerpoint om just makrofotografering. Om du vill kan jag skicka den som PM. Vet inte om jag hinner idag men kanske mot sena kvällen nån gång.

Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus

Moalinn
0

#12 Åh ja, det får du jättegärna göra! Hade underlättat en hel del faktiskt 😃

Medarbetare på Djurfoto

BlackandBlue
0

hur är det , jag vill se leken ? finns det någon aktiv sådan eller ska jag skapa en ? :)

// Claudia Bertheau

BlackandBlue's Guldhamsteruppfödning
www.Blackandblues.weebly.com

Moalinn
0

Det går bra att putta upp den som redan finns. Antingen genom att lägga upp en bild på det som senast önskades eller genom att skriva en ny "jag vill se …" (i tråden, som en kommentar). 🙂

http://naturfoto.ifokus.se/discussions/555b9250ce12c447060002f0-fotolek-jag-vill-se?5478cf48ce12c442d70012aa-1

Medarbetare på Djurfoto

BlackandBlue
0

tack :D

// Claudia Bertheau

BlackandBlue's Guldhamsteruppfödning
www.Blackandblues.weebly.com