(M) Daggväv
Tar gärna emot lite kritik på denna Daggväv/spindelväv =)
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
Kolla gärna in min hemsida HÄR!
Väldigt vackert, men i mina ögon ser det mer ut som dagg än frost. Oavsett det påverkar bara titeln, bilden är lika underbar ändå. :)
Medarbetare på Fågelmatning, Djurparker, Vilda djur och Politik i fokus.
#1 Ja det är sant - skriver Daggväv istället för Frostväv!
Tack, kul att du gillar den ^^
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
Jag saknar kontrast mellan det gröna och spindelväven.
Ögat dras till gräset undertill så en uppljusning av daggen skulle inte skada för att på så vis framhäva det som du egentligen fotat.
Annars en bra bild.
#3 Tack, skall ha detta i åtanke =)
Det är en fin bild med mycket detaljer! Men jag hade gärna sett att bilden varit tagen på ett sätt så att gräset undertill inte kom med och att det inte blev någon oskarp kant från spindelvävet. Hoppas du förstår vad jag menar nu. Du kanske hade kunnat använda en högre vinkel eller flyttat dig mer åt höger, vad vet jag. Men just för att spindelnätet ska komma i fokus och inte gräset (för jag antar att det var det som var meningen?). Annars är fokuset riktigt bra och färgerna fungerar även om jag hade önskat lite mer kontraster :)
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto