Naturfoto iFokus

Naturfoto

Etikett: fotografera-landskap
Läst 926 ggr
Moalinn
9

Den krokiga vägen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sajten behöver fyllas på med lite bilder så här har vi en bild jag tog för ca 2 år sedan och fortfarande en av mina favoritbilder. Mycket tänkande bakom bilden för att fånga alla linjer!

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Cahira
1

Gillar denna!

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning. 
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Martin
1

En härlig bild som jag tycker förmedlar känsla av höst. Kanske hade den vunnit lite på att ha en lite annan vinkel eller helt enkelt inte ha med närmsta stolpen alls, jag tycker den tar lite fokus men det är en petitess. En bra och härlig bild hur som helst!

mvh Martin

Niklas
4

Jag tycker närmaste stolpen bidrar till djupkänslan så jag skulle vilja ha kvar den. :-)

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Martin
2

Ja, det är en aspekt och jag satt och funderade länge på det också. Därför jag menade att man skulle tagit ett litet steg ut till höger så tror jag inte det blivit så dominerande i vänsterkanten med stolpen med för då hade man fått luft mellan stolparna. Men kanske hade man då missat för mycket till höger. Svårt som sagt. Men jag gillar bilden, det märks att där är tanke bakom den.

mvh Martin

Medaljjägaren
0

Oj, så fin bild.

YEY, INSIDER!

OlleA
0

Fin, höstlig bild på vägen som slingrar sig genom landskapet. Är det vid Kolhättan, mot Viddesgärde?

Olle

Moalinn
0

Tack för fina ord!

Angående stolpen så testade jag att stå mitt i vägen, även bara lite åt höger, men då tyckte jag att vägen inte blev så dominant som den blev i den här bilden. Man ser hur den slingrar sig bortåt, tillsammans med staketet. Annars blev det lite "pang på" - så att säga.

Ska se om jag kan leta fram de andra bilderna så ni får se skillnaden! 🙂

Medarbetare på Djurfoto

lanm65
0

Jag tycker bilden är bra som den är, stolpen stör inte alls. Gillar också att det är lite mulet, i solgass hade den nog inte haft samma djupkänsla. Snyggt.

Moalinn
0

#6 missade din kommentar! Ja, det är i viddesgärde :)

Medarbetare på Djurfoto