Annons:
Etikettallmänt-om-naturfoto
Läst 593 ggr
Moalinn
2016-12-28 22:53

Bästa fotominne

Vad är det bästa fotominnet du har? Det kan vara allt från att du köpt ny utrustning, till att du fotograferat ett favoritmotiv till en speciell händelse.

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Annons:
KerstinP
2016-12-28 23:10
#1

Finaste fotoplatsen inomhus är uppe i vår ladugård. Mitt första barnbarn är modell.

Moalinn
2016-12-30 16:51
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Mitt bästa fotominne är nog när jag köpte kameran jag har idag. Hade gått och längtat efter den sen den släpptes och ville bara ha den. Så att jag faktiskt kunde köpa den till slut var ju något alldeles speciellt.

Annars tycker jag om att gå tillbaka till början på året, då jag satte mig ner vid ett träd och fotograferade allt vad trädet hade att erbjuda. Tog ett tag att se alla detaljer men att sen kunna fånga dem på bild var helt fantastiskt.

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Agda
2017-01-06 21:02
#3

När jag var liten (tror jag var runt 6-7 år, minns inte) och fick min första kamera. Bara en vanlig analog kamera, men jisses vad stort det var! Det gick åt många filmrullar de första åren 😉

Och i oktober 2007 när jag fick min första digitala systemkamera. En Nikon D40 och en väska till, det var en present från mina föräldrar (precis som min första kamera var). Jag hade velat ha en egen digitalkamera i något år, också kom Nikon med en budget systemkamera. Jag var inte med vid köpet, så det var en spänd väntan tills föräldrarna kom hem. Också berättade mamma att hon hade lyckats pruta lite på kameraväskan 😉

Florrpan
2017-01-08 01:44
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

När jag tog mitt första riktiga norrskensfoto efter flera misslyckade bilder vid tidigare tillfällen. Var ganska ny med foto, detta vara 2012. Det är ingen superbra bild tekniskt sätt. Men är var mitt bästa foto på den tiden.

Upp till toppen
Annons: